DM Mix sprint-stafet 2020
Hobro
AFLYST

Startliste   Instruktion   Resultat    Klubresultat    Winsplits    O-track


ArrangørMariager Fjord OK
Stævne     
DM Mix sprint-stafet - A stævne. 4 stjerner
DatoLørdag den 23. maj 2020. Første start kl. 15.00
LøbsområdeHobro by
SkovlukningFølgende område er dækket af skovlukningen
Stævnecenter/
stævneplads
Hobro Søndre skole. Skolegade 9550 Hobro.
Stævnekontor
åbner kl. 12.30
Afmærkning på Skivevej (Afkørsel Hobro V E45)
KortHobro, 1:4.000, ækvidistance på 2,5 m
Kortet er printet på riv- og vandfast papir.
TerrænBymæssig bebyggelse med mindre åbne græsarealer, parkeringsarealer og parkområder.
Banelængder følger DOF's reglement § 4.1.2.3
Banelængder og postantal oplyses i instruktionen.

 Klasser


D/H 12
1. tur let - ikke  gaflet
2. tur begynder -ikke gaflet
3. tur let - ikke gaflet
Mindst 1 dame
Rækkefølge er valgfri
3 x 12-15 min.
I alt 40-45 min.
D/H16
1. tur svær - gaflet
2. tur mellemsvær -ikke gaflet
3. tur svær - gaflet
Mindst 1 dame
Rækkefølge er valgfri
3 x 12-15 min.
I alt 40-45 min.
D/H
1. tur svær - gaflet
2. tur svær - gaflet
3. tur svær - gaflet
4. tur svær - gaflet
Mindst 2 damer
Rækkefølge D-H-H-D
4 x 12-15 min.
I alt 55-60 min.
D/H 45
1. tur svær - gaflet
2. tur svær - gaflet
3. tur svær - gaflet
Mindst 1 dame
Rækkefølge H-D-H
3 x 12-15 min.
I alt 40-45 min.
D/H 60
1. tur svær - gaflet
2. tur svær - gaflet
3. tur svær - gaflet
Mindst 1 dame
Rækkefølge H-D-H
3 x 12-15 min.
I alt 40-45 min.

StartretAlle løbere som er medlem af en orienteringsklub, der er medlem af DOF eller IOF kan starte. Kun medlemmer af DOF kan blive danske mestre.
Åbne banerDeltager i Mix-sprint-stafet må ikke først deltage på en åben bane.
Følgende baner (ikke stafet) udbydes med fri tilmelding, der foretages via den ordinære tilmelding
Åben 1
svær
ca. 4 km
Åben 2
svær
ca. 3 km
Åben 3
Mellemsvær
ca. 3 km
Åben 4
Let
ca. 2 km

Åbne baner kan også købes på stævnepladsen fra kl. 14.15 – 16.15 i stævnekontoret,

hvor der tillægges 20 kr. til pris angivet nedenfor ved tilmelding.
Tidligste start er 15.20

KontrolsystemLøbet afvikles med Sportident.
Løbere, der anvender egen brik, skal oplyse nummer ved tilmelding.

Tilmelding uden briknummer tildeles en lejebrik

Lejebrikker vil blive udleveret i klubposerne fra stævnekontoret.

En ikke afleveret lejebrik ved beregning skal erstattes med 500 kr.
Start

15.00: D/H12
15.04: D/H16
15.08: D/H
15.12: D/H45

15.16: D/H60
15.20-16.30: Åbne baner

MålMål for stafetbaner – og for åbne baner - er på stævnepladsen.
Udleveret kort ved start inddrages i mål.
Nyt kort udleveres klubvis når sidste løber er startet.
SpeakningDer vil være speakning på stævnepladsen
Præmier

De 3 hurtigste hold i alle klasser præmieres med DOF´s medalje (til hver deltager)
i hhv. guld, sølv og bronze.
Medaljer uddeles, hvor alle personer er medlem af den samme klub under Dansk Orienteringsforbund, og som er dansk statsborger eller på stævnedagen er tilmeldt folkeregisteret i Danmark.

Der er ikke præmier på åbne baner.
InstruktionVil være tilgængelig på løbets hjemmeside torsdag d. 21. maj 2020
Start- og resultatlisterStartlister vil være tilgængelige på www.mariagerfjordok.dk senest torsdag d. 21.maj efter 15.00.
Resultateter offentliggøres løbende på stævnepladsen
Resultatlister vil være tilgængelige på www.mariagerfjordok.dk hurtigst muligt efter løbet.
AfstandeMaks. 400 m fra parkering til stævneplads.
Start og mål på stævneplads
BørneaktivitetDer tilbydes gratis børnebane
BørnepasningDer tilbydes ikke børnepasning
KioskVelassorteret kiosk findes på stævnepladsen
Toilet og bad Forefindes på Søndre Skole i tilknytning til stævnepladsen.
Tilmelding

Ordinær tilmeldingsfrist er fredag d. 8. maj 2020 kl. 24:00

For løbere, der er organiseret under Dansk Orienterings-Forbund, skal
tilmeldinger ske klubvis via
O-Service.
For løbere der ikke er organiseret under Dansk Orienterings-Forbund,
og som derfor ikke har adgang til O-Service, skal tilmelding ske ved e-mail til
mariager.ok@city.dk
Løbere, der hverken er organiseret under Dansk Orienterings-Forbund

eller IOF, kan kun løbe åben bane.

Eftertilmelding – kun for stafetbaner - i O-Service indtil tirsdag d. 19. maj 2020 kl. 15:00
Navneændring muligt via mail til mariager.ok@city.dk indtil torsdag d 21. maj kl. 15:00.

Herefter og indtil kl. 13.00 på stævnedagen – mod et gebyr på 50 kr. –
kan der ved henvendelse i stævnekontoret eller mail til mariager.ok@city.dk foretages navneændring på 
holdet.

Eftertilmelding åbne baner indtil torsdag d. 21. maj kl. 23.59


Priser

H/D12: 300 kr. (for 3 personer) – 100 kr. / deltager (Eftertilmelding +50 kr./deltager)
H/D16: 300 kr. (for 3 personer) – 100 kr. / deltager (Eftertilmelding +50 kr./deltager)
H/D: 560 kr. (for 4 personer) – 140 kr. / deltager (Eftertilmelding +70 kr./deltager)
H/D45: 420 kr. (for 3 personer) – 140 kr. / deltager (Eftertilmelding +70kr./deltager)
H/D60: 420 kr. (for 3 personer) – 140 kr. / deltager (Eftertilmelding +70 kr./deltager)

Åbne baner:
< 21 år: 80 kr. pr. deltager (Eftertilmelding eller tilmelding på dagen +20 kr.)
>20 år: 100 kr. pr. deltager (Eftertilmelding eller tilmelding på dagen +20 kr.)

Leje af lånebrik: 20 kr.

Startafgiften betales klubvis til 9323 000 521 4092
StævneledereNiels Jørgen Iversen
Erik Nielsen 

BanelæggereNicolai Zaar Nielsen, Mariager Fjord OK
Claus Hallingdal Bloch, Mariager Fjord OK

StævnekontrolFinn Arildsen, OK Pan
BanekontrolJohan MacLassen, Rold Skov OK
KorttegnereKortet er rekognosceret og rentegnet af Gediminas Trimakas
Finsh / tilretning er udført af Jørn Blom, Mariager Fjord OK

KortkonsulentKell Sønnichsen, OK Pan
Jury